wtorek, 19 lutego 2013

INOPIA



Skąd: Bukareszt
Powstali w: 2006
Rodzaj muzyki: symphonic metal
Aktywność: TAK
Ilość płyt: epka
Teksty po: angielsku


Mój blog jest wybitnie demokratyczny;)
Obok siebie pojawiają się zespoły z ogromnym dorobkiem i ugruntowaną pozycją, ale równocześnie piszę o mało znanych czasem wręcz początkujących grupach.
Piszę też o totalnych nieudacznikach- żeby nie było że kogoś dyskryminuę ze względu na poziom muzyki ;)


Tak jest dziś- INOPIA, formacja która ma na swoim koncie póki co jedynie epkę i wcale nie czekam z niecierpliwością na płytę ;) To co oni grają to absolutny cyrk :)

Widząc zdjęcie grupy z grubsza można się spodziewać co usłyszymy.
Ja, już widząc to zdjęcie wiedziałam że tego nie polubię ;)
Nie pomyliłam się oczywiście, muzyka Inopii budzi we mnie jedynie rozbawienie, a nie taki był chyba zamysł twórców ;)

Po pierwsze: żałościwy angielski z fatalnym akcentem.
Po drugie: komiczne rozwiązania wokalne i kompozycyjne.

Zespół jest porównywany do TIARRY (znanego rumuńskiego zespołu grającego gotyk z panią na wokalu, o którym jeszcze nie pisałam bo nie przepadam za taką muzą i odwlekam ten moment ;) ale nie ma porówania, ŻADNEGO ;) Przy INOPII, TIARRA to mistrzostwo świata.

SKŁAD:


Stefan Ion - wokal
Salex Iatma - gitara

Claudia Gorgan - klawisze, wokale
Georgiana Dumbravã - bas
Teodora Dragomirescu - skrzypce
Alex "Gomez" Dãscaloiu - perkusja (Tiarra, Silver Bullet)


DYSKOGRAFIA:


"Monuments of sadness" (2009) epka z 6 utworami,
do jednego z gorszych powstał nawet teledysk, piosenka ta jest dedykowana poetce Elżbiecie Bibesco,  angielskiej pisarce poślubionej rumuńskiemu księciu. 
Epitafium na jej grobie jest cytatem z jej ostatniego wiersza i głosi "My soul has gained the freedom of the night".
Panowie i panie z Inopii tak się tym podniecili, że nie tylko wykorzystali te słowa w piosence, ale również odstawili cyrk na jej grobie ;) 

Paragwajska telenowela to przy tym pikuś :p
Popatrzcie sobie, poprawa humoru bankowa:)


"...Come
dancing
Dance crying
Cry dying
Die flying..."


:D

Tracklist:
1. Requiem
2. Beyond Castel' s Walls
3. Tribute
4. Empire Falls
5. Abigor (ta piosenka wywołała u mnie salwy  śmiechu :D)
6. Epitaph


NIE POLECAM, CHYBA ŻE KTOŚ MA ZŁY DZIEŃ I SZUKA ROZBAWIENIA;)

POZDRAWIAM:)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Piszcie :)